razgovor

Kakšen mesec ali dva nazaj sem bil na pogovoru v kadrovski službi delodajalca. Pozabil sem zapisati, za kar mi je zelo žal, da sem imel smešno; presenetljiv sestanek. Pogovor je potekal v smislu kje in kako se vidite v podjetju. Še druga določena vprašanja ter pozicioniranje mene kot osebnosti. Pogovor je bil prepleten z izborom naključnih vprašanj ter po določenem modelu. Meni osebno nikoli niso bili všeč ti modeli, saj sem preprican, da ne pokažejo realne slike. A ker nimamo ne časa ne energije "ubadati" se z vsakim posameznikom, so strokovnjaki preučili določena vprašanja ter odgovore in sestavili nek osebnosti test z podanimi smernicami in vpogledom v tvojo osebnost.

Hm, kar je najbolj smešno, je to, da sem bil takrat se vedno pod vplivom rojstva in vse "kolobocije" okoli tega, tako da sem bil 70% iskren ter realen. Morda celo nesramen, saj se mi je takrat to zdelo izguba časa kar sem gospodični tudi povedal. To so bilo mišljenje, ki me je prevevalo takrat. V tistem trenutku mi je bila zadnja skrb napredovanje v služba in smešen pogovor.

Kje se vidim? Hm, kje ste se vi videli, ko ste bili na mojem mestu???!!! Vidim se v top managementu. Vendar moram za to funkcijo najprej dozoreti.

Pogovor je vodila mlada dama, ki je bila nekaj let starejša od mene in ni bila nastopačko-šefovsko-diktatorsko usmerjena, ampak je resnicno hotela dobiti info o meni in mojih ciljih. Kaj njeno mnenje in zapiski o meni resnično pomenijo v službi oziroma glede mojega napredovanja, o tem ne bi izgubljal besed.

Lahko rečem, da je bila ena redkih pozitivnih oseb, ki sem jih srečal na razgovorih in sem jo tudi pohvalil. Ena redkih!!