gospa in njen spanec

Še ena neumnost ljudi.

Mama prespi Zidani Most, saj ona potuje za Maribor. In kaj zdaj? Jah, kot je v navadi ljudi, se zderejo na prvega odgovornega. Js!! Pac, sprevodnik "ne cekira samo bejbe na vlaku", temvec tudi posluša pritozbe. Kje je metoda asertivnosti? Kje je prof. Dr. Zupan in njene metode obvladovanja situacije? Hm, kako naj bom asertiven z "neljudmi"!! Ce bi priznala, bi ji dal vso potrebno in nepotrebno uteho. Tako pa je dobila akcijo-reakcjo!!

Najbolj socna je bila pa sledeca izjava:"vsi ste perfuknjen. Vcasih je potnik pospremo (karkoli da to pomeni?) potnika z vlaka! A danas?! Svi ste perfuknjen!!!!!!!"

In kaj je socnega tukaj? Ali se je jezila upraviceno? Mogoce da! Morda ne! Vendar, ce je šlo 15 ljudi (na vseh treh edinih moznih izhodih) dol, samo ona ne, je kdo "perfuknjen"!!

Hm, kako zanimiva je bila njena reakcija. Kako zanimiva je šele bila moja. Zavedam se napak, vendar spoštovana gospa mi nismo Mercator - najboljši sosed, mi smo SZ - edini sosed!!

Najbolj smešno je bilo pa to, da glede na akcent in popaceno izgovorjavo slovenšcine, je precej potnikov stopilo na mojo stran, ceš koga bo še obtozila in zakaj jo nekam ne pošljem.

Mama se je osmešila. Se bo pritozila in iskala pravdo na vseh moznih ištancah. A sama je zaspala, vendar sem jaz "perfuknjen", kaj ne?