Čivki

Najboljše objave na FB danes in jih zato moram objaviti.


  1. objava:

Uzmi tanjir i baci ga na pod.
Da li se razbio?
-Jeste.
-Odlično.E,sad mu se izvini.
Da li se sastavio?
-Nije.
Nadam se da razumiješ.

2. objava:


To je za vse moje kolege železničarje, ki mi pravijo, da nekaj ne morejo.



3. objava:
povzetek dneva:
1 Ni konec sveta:),
2 demonstriramo;( (eni so levi, eni desni, večina nezainteresirani Alternative ni. Dejmo se pobiti, da bomo lahko potem zopet hlapci nekomu, k nekdo bo nam red naredil. Sveta marija, niti 2 milijona, pa se ne moremo dogovoriti. Kaj bi bilo,
če bi nas bilo k rusov),
3 kolo 30km,
4 mlajši prehlajen in oko vneto,
5 starejši prehlajen in... A, ste za mislili, da bo kaj po in-u. Ne, bog je dober do nas. Mu pa kri teče v okolici nosa od smrkanja in brisanja. PRE-LEE-POOOOO!
6 če sem mislil, da do sedaj nisem spal, me je prav strah, kaj me čaka,
7 kaj so že bile prve 2 točke????