Naša prehrana

Zadnje čase berem in poslušam precej o napačnem načinu prehranjevanja. Če bi se pravilno prehranjeval, v smislu brez mesne prehrane oz. v smislu breztermične obdelave hrane, bi imeli precej več energije in zdravja.

Na ta in podobna razmišljanja sem naletel na youtubu ter zadnjič mi je tri in pol letni sin v knjižnici predlagal knjigo, ki mu je bila všeč po videzu z naslovom 'dinamično - biološka prehrana: duhovna znanost v prehrani' avtorja dr. Rudolfa Steinerja, ki pravi
marsičemu, kar čaka človeštvo v prihodnosti zaradi prevlade mesne hrane, bi se bilo mogoče izogniti, če bi dali prednost hrani rastlinskega izvora. Opazimo lahko, da imata hrana rastlinskega in hrana živalskega izvora nasprotne učinke. (predavanje je potekalo dne 17.12.1908) (Steiner, 2011 str. 10).


Danes sem si ogledal video na youtubu, ki potrjuje te teze o napačni prehrani..

Da ni dovolj to, sem v jeseniški knjižnici vzel brošuro z naslovom 'Prerok: pomor živali je smrt ljudi'.

No, dolgo nazaj sem si pogledal video m.youtube.com/watch?client=mv-googleandhl=enandgl=USandv=QZMsYP38Whk.



Več o tej temi si lahko ogledate na povezavah:
1 m.youtube.com/watch?client=mv-googleandhl=enandgl=USandv=j7GTN9VIcOo,
2 m.youtube.com/watch?client=mv-googleandhl=enandgl=USandv=r3RXiAUJXS0,
3 m.youtube.com/watch?client=mv-googleandhl=enandgl=USandv=cIYgs2WiP2I.

Zaključek je, da je čas za spremembe, se vam ne zdi?